Göliska IT

Inloggning med Feitian-nyckel

Ni som loggar in med Fetian-nyckel i appar ni använder i arbetet, exempelvis LMO kan i nuläget uppleva problem att logga in.

Detta beror på att utvecklaren av appen ”SveID 2FA”, vilken krävs av Feitian nyckeln, inte har anpassat Fetian-nyckeln för nyare uppdateringar av telefonens programvara. Detta är inget Göliska IT kan påverka.

För att kunna använda appar såsom LMO är enda lösningen i dagsläget att använda ert personliga Bank ID för att logga in i appen.

Göliska IT har felanmält detta till utvecklaren och de jobbar med att få till en uppdatering.

Service Desk

Tel: 0510-77 70 00
Epost: servicedesk@goliskait.se

Göliska IT

Fiskaregatan 4, 531 60 Lidköping

Återställ lösenord

Öppettider Service Desk

Mån - Tors: 07:00 - 16:30
Fredag samt dag före röd dag: 07:00 - 16:00

Öppettider Kundcenter

Måndag - Onsdag: 08:00 - 12:30

göliska blommor

Strategisk partner till 6 kommuner i samverkan

kartbild
Facebook
linkedin